One Direction

"Nieważne ile niesamowitych rzeczy zdarzy się w twoim życiu należy zawsze pozostać wdzięcznym oraz pokornym, skromnym i pełnym szacunku." -Zayn Malik

"Nadchodzi taki dzień, że przewracasz jedną kartkę swojego życia i zdajesz sobie sprawę, że to najlepsze uczucie na świecie."
-Zayn Malik

"Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny, aby czekać na to na co zasługujesz."
- Niall Horan

"Musisz podjąć ryzyko jeśli chcesz znaleźć miłość."-Zayn Malik
"Czas jest najcenniejszym darem, jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twojego życia i nigdy nie wróci." -Zayn Malik
"To, że masz wady nie oznacza, że nie są one piękne."-Zayn Malik

czwartek, 31 maja 2012

Załamka

Naprawdę was Bardzo mocno przepraszam. Jestem załamana ;(
Ostatnio pisałam rozdziały i nie wiem jakim cudem zresetował mi się komputer.
Próbowałam wszystko odzyskać ale nie dało się. Muszę zacząć od nowa rozdziały, które pisałam i nie wiem jak uda mi to napisać tak jak chciałam wcześniej.
Nie zawieszam bloga. Tylko po prostu rozdział będzie trochę później. Czy zawsze musi się wszystko sypać???
Na prawdę wybaczcie mi. Jak uda mi się napisać coś dzisiaj albo jutro od razu to wsadzę na bloga.

2 komentarze:

  1. Grunt to się nie załamywać. Prawdziwi czytelnicy czkają z niecierpliwością na twoje wpisy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! W ciągu ok. godziny przeczytałam wszystko :) Na prawdę fajne opowiadania, gdyż w przeciwieństwie do większości jest bardziej realne i dodatkowo nie dzieje się tak szybko :) Pisz dalej, czekam na kolejne rozdziały. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń