One Direction

"Nieważne ile niesamowitych rzeczy zdarzy się w twoim życiu należy zawsze pozostać wdzięcznym oraz pokornym, skromnym i pełnym szacunku." -Zayn Malik

"Nadchodzi taki dzień, że przewracasz jedną kartkę swojego życia i zdajesz sobie sprawę, że to najlepsze uczucie na świecie."
-Zayn Malik

"Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny, aby czekać na to na co zasługujesz."
- Niall Horan

"Musisz podjąć ryzyko jeśli chcesz znaleźć miłość."-Zayn Malik
"Czas jest najcenniejszym darem, jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twojego życia i nigdy nie wróci." -Zayn Malik
"To, że masz wady nie oznacza, że nie są one piękne."-Zayn Malik

niedziela, 22 kwietnia 2012

Sory

Przepraszam, że nie dodam dzisiaj rozdziału ale mam do Was prośbę. Chciałabym się dowiedzieć ile osób czyta moje opowiadanie ponieważ nie wiem czy jest sens nadal pisać tego bloga. Piszcie w komentarzach...

10 komentarzy:

  1. Ja czytam!!!! Kocham twoje opowiadanie ;***
    Nie możesz usunąć bloga, bo co ja będę czytać?
    Harry i Emma RZĄDZĄ !
    Liam i ..... RZĄDZĄ ! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana, że jesteś od początku pisania opowiadania ze mną i za to, że znosisz moje narzekania mimo iż nieraz chcesz mnie udusić ;** Jesteś najlepsza ;**

      Usuń
  2. Ja też czytam . Bardzo przyjemnie piszesz. Sprawiasz, że zaczyna się marzyć. Każda dziewczyna pragnie wcielić się w rolę Emmy. Być na jej miejscu, kochać, czuć to co ona. Może język nie jest typowo literacki, jednak masz dobry styl oraz przekazujesz treść i swój pomysł, bezpośrednio w serca czytelników. Wraz z moimi przyjaciółkami czytamy twojego bloga. Pragnę cię poinformować, że odwiedzać będziemy bardzo często. Bynajmniej miałabym prośbę, jeżeli zdecydujesz na dalsze prowadzenie, staraj się być systematyczna. Dodawać wpis w wybrane dni, tak abyśmy zastawały jakąś notkę. :P
    Oby tak dalej ! Jesteś genialna. :P

    Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę bardzo dziękuję za takie miłe słowa. Ahh.. Czytam ten komentarz po raz kolejny i nie mogę uwierzyć, że są osoby które to czytają. A naprawdę te wszystkie Twoje słowa wiele dla mnie znaczą.
      Wiem, co do systematyczności to teraz mam zawalone dni nauką i egzaminami więc nie jestem pewna kiedy będę dodawała rozdziały. Ale przyjmuję to do wiadomości i postaram się poprawić. ;) Naprawdę jeszcze raz Bardzo Dziękuję... ;P

      Usuń
  3. Postaram się, abyś miała jak najwięcej fanów. Wymyślę coś na facebooku. Masz talent, więc pisz. Nie masz za co dziękować, ponieważ to co piszę jest prawdą. W najczystszej postaci, płynącą prosto z serca. Kiedyś też pisałam, miałam fanów wśród przyjaciół i na tym zakończyła się moja przygoda. Nie chciałabym, abyś ty także zrezygnowała. Nie zwracaj uwagi na czytelników, pisz dla siebie. Osoby kochające twoją twórczość się znajdą, jak i postacie, które zapragną za wszelką cenę zniszczyć cię, krytykując, to co piszesz. Rada dla ciebie : Wszystko co tworzysz jest Twoje. Daj szanse ludziom to czytać , bynajmniej bez poddawania się oraz bania się że brak czytelników. Nie musisz niczego postanawiać. ciesze się, że tu jesteś. I z niecierpliwością czekam na Twój następny wpis. Rozdział o najpiękniejszym uczuciu, zwanym miłością. Zastanawia mnie jedynie to w jakim wieku jesteś. Zdradzisz tą tajemnicę ? Bo nie mogę się tego nigdzie doszukać. Nic więcej mnie nie interesuje, ponieważ cenię ludzi. Mimo, że uważam iż wiek jest mało znaczący lubię poznawać autorów tak cudownych wpisów.

    Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jeszcze raz ci dziękuję za wszystko ;)
      Twoje rady bardzo przydadzą mi się w przyszłości!
      Mam 16 lat i to nie jest żadna tajemnica ;P
      Dopiero od niedawna zaczęłam pisać opowiadania a to wszystko przez poznanie 1D i jakoś tak wyszło ;) Prawdopodobnie dla tego jestem taka przewrażliwiona na punkcie widzów...

      Usuń
  4. Dziewczyno!!! Ty piszesz tak pięknie, że z każdym zdaniem, które czytam, łzy wylewają się z moich oczy. Wprawiasz mnie w piękne uczucie pokochania kogoś tak bardzo jak Twoja bohaterka, chęć aby mieć kogoś o takim charakterze jak opisany przez Ciebie Harry. Dzięki Tobie jakoś inaczej widzę świat, uwielbiam Cię i to co dla nas robisz. Dziękuje Ci za to, że przez chwile mogę się poczuć jak w bajce. Nie przestawaj pisać.
    Twoja wielka Fanka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo się ciesze z tego!
      Twoje słowa, przepraszam Wasze słowa dają mi tyle motywacji do dalszego pisania i prawdopodobnie dla tego są lepsze.
      ;*
      Pisze oddzielnie żeby każdemu podziękować z osobna.
      Twoje słowa są tak piękne, że aż sama nie mogę uwierzyć, że są skierowane do mnie.
      DZIĘKUJĘ STOKROTNIE!! :** <3

      Usuń
  5. Masz przepiękne opowiadanie i wielki talent pisarski.
    Nie usuwaj bloga ja codziennie po szkloe wchodze tu i sprawdzam czy już może dodałaś jakieś nowe rozdziały. Jest dla mnie jak czynnosci takie ja odychanie czy spanie. Bardzo mi się podoba ten blog. Jest jednym z najlepszych jakie czytam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog pisz go dalej !!!!

    OdpowiedzUsuń