One Direction

"Nieważne ile niesamowitych rzeczy zdarzy się w twoim życiu należy zawsze pozostać wdzięcznym oraz pokornym, skromnym i pełnym szacunku." -Zayn Malik

"Nadchodzi taki dzień, że przewracasz jedną kartkę swojego życia i zdajesz sobie sprawę, że to najlepsze uczucie na świecie."
-Zayn Malik

"Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny, aby czekać na to na co zasługujesz."
- Niall Horan

"Musisz podjąć ryzyko jeśli chcesz znaleźć miłość."-Zayn Malik
"Czas jest najcenniejszym darem, jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twojego życia i nigdy nie wróci." -Zayn Malik
"To, że masz wady nie oznacza, że nie są one piękne."-Zayn Malik

środa, 22 sierpnia 2012

Witam Kochani

 Po dłuższej przerwie witam was wszystkich serdecznie !
Tak więc, rozdział powinien być już niedługo także, jest ok.
 Ku mojej radości dołączyły do nas nowe osoby które gorąco witam ! ;*
Także na szczęście nie sprawdziły się moje najgorsze obawy.
No cóż mogę więcej powiedzieć.
Wakacje się udały !
Chociaż jeszcze nie koniec xd
No mam nadzieję, że nie będę wam truła tak jak wcześniej.
Tak więc jeszcze raz witam i Pozdrawiam serdecznie
Emma xx 

3 komentarze:

  1. Super że już jesteś ! :D
    Stęskniłam się ;****
    Mam nadzieję że za niedługo zobacze kolejną część opowiadania ;D
    Cieszę się że ci się udały wakacje ;*
    Ms.Malik(kiedyś Tomlinson ;D )

    OdpowiedzUsuń
  2. A witam, witam ;)
    Fajnie, że już wróciłaś, ale chyba strzelę focha, że się nie odezwałaś do mnie... ;/

    Ps. Czekam na kolejny rozdział ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń