One Direction

"Nieważne ile niesamowitych rzeczy zdarzy się w twoim życiu należy zawsze pozostać wdzięcznym oraz pokornym, skromnym i pełnym szacunku." -Zayn Malik

"Nadchodzi taki dzień, że przewracasz jedną kartkę swojego życia i zdajesz sobie sprawę, że to najlepsze uczucie na świecie."
-Zayn Malik

"Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny, aby czekać na to na co zasługujesz."
- Niall Horan

"Musisz podjąć ryzyko jeśli chcesz znaleźć miłość."-Zayn Malik
"Czas jest najcenniejszym darem, jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twojego życia i nigdy nie wróci." -Zayn Malik
"To, że masz wady nie oznacza, że nie są one piękne."-Zayn Malik

piątek, 14 września 2012

Hejka

Witam Was... Nie wiem, może to będzie dobra wiadomość może nie. Nie wiem jak dalej będzie i szczerze powiedziawszy bardzo mi jest żal, że prawdopodobnie nie będę mogła dla was pisać... Nie będę tu mówiła z jakich powodów ale może rozdział pojawić się jutro,pojutrze albo nigdy... Wiem, że zawiodłam większość tu osób ale po prostu nie mogę... ;( Także jeżeli dzisiaj uda mi się coś napisać to najpóźniej pojawi się w niedziele. Jestem Wam przeogromnie wdzięczna za to, że żeście mnie wspierali, gadaliście ze mną, pomagaliście mi !!! Tego Wam nigdy nie zapomnę.. .Także dzisiaj postaram się dać z siebie wszystko i coś napisać. Strasznie przykro mi się robi, że nie miałabym już pisać rozdziałów ;/ Przepraszam, Emma

3 komentarze:

  1. Że co?! Że jak?!
    Ty się zgrywasz, co nie?

    Nie zrobisz mi tego... ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mówisz chyba serio, że nie będziesz pisać?
    Kurcze, strasznie szkoda by było tego co już zrobiłaś!
    Każdy kto czyta bloga, z pewnością chce to robić dalej.
    Na pewno poczekamy spokojnie na kolejny rozdział, a Ty zbierz energię i pisz dalej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz dać radę! Twoje opowiadanie jest super! A jeśli czujesz, że już napewno nie dasz rady tego pociągnąć to przynajmniej napisz jakieś fajne zakończenie, a nie zostawiaj nas ot tak!

    OdpowiedzUsuń